Poskytujeme nástroje pro přenos informací
Potřebujete efektivně komunikovat uvnitř vaší organizace nebo automatizovaně rozesílat sdělení svým zákazníkům? Disponujeme vlastními osvědčenými nástroji, které vám ušetří čas a nezatíží rozpočet.
Objednejte si naše služby
Pracovat s informacemi potřebujeme všichni.
S námi to je jednoduché:
Osvědčená řešení
Naše nástroje dlouhá léta používají nejrůznější malé i velké organizace.
Kontinuální vývoj
Odpovídáme na aktuální trendy a neustále přidáváme nová rozšíření.
Nezávislý pohled
Rádi poradíme, jaké nástroje a funkcionality se nejlépe osvědčí právě u vás.
Rozhraní mezi komunikačními službami a informačními systémy
DATASYS UMS
- pro automatizované, efektivní a bezpečné oslovování adresátů
- zahrnuje faxový server FaxChange, SMS server MobilChange, call centrové řešení PAD
- odesílá a přijímá zprávy z informačních systémů a předává je na mobilní klienty pomocí SMS, DataSMS, Signal, Viber, WhatsApp, Messenger atd.
- vybírá nejvhodnější komunikační cestu, ověřuje doručení zpráv, případně vybírá cestu náhradní.
- opírá se o něj Krizové a Informační centrum zajišťující předávání informací podle připravených scénářů
Zjistěte podrobnostiDataSMS
- služba umožňující doručit zprávy pomocí dat a PUSH notifikací
- určuje způsob, přes jakou z podporovaných internetových služeb zpráva dorazí
- optimalizuje náklady na komunikaci (provoz zdarma prostřednictvím datových přenosů)
- přináší plně automatizované komunikační workflow
Komunikační nástroj pro informovanost organizací
Krizové Informační Centrum
- dovoluje reagovat na změny a kooperovat se zaměstnanci i okolním světem
- přijímá informace z různých zdrojů (čidla IoT, komunikační systémy)
- reaguje na základě předem stanovených scénářů
- rozesílá informační zprávy příslušným kontaktům
- řeší ochranu zdraví a majetku, zabezpečení měkkých cílů, závady na dodávané technologii či poruchy výrobních linek
- ideální např. pro výrobní společnosti a dodavatele technologií
Zjistěte podrobnostiIP komunikační řešení
3CX
- jsme partnery 3CX, toto řešení nasazujeme a integrujeme do zákaznických systémů
- jedná se o řešení telefonní ústředny, které lze používat odkudkoliv prostřednictvím mobilních aplikací a prohlížečů
- přizpůsobí se vaší velikosti a nabízí vynikající poměr výkon / cena
- přináší fronty hovorů, vestavěné videohovory, webové konference a další možnosti s jednotným konfiguračním rozhraním.
- dovoluje integrovat webový live chat, Facebook a textové zprávy
Dle konkrétních podmínek a potřeb využíváme i jiná IP PBX řešení, např FreeSwitch.
Pomáháme s komunikací mnoha organizacím
Získejte spolehlivé komunikační a informační nástroje!
Zdeněk Kubišta
garant oddělení
Na e-mail dostanete odpověď do 24 hodin