Nefunguje nabíjení, porouchala se klávesnice, nějaký software nereaguje? Co kdybychom za vás problémy tohoto druhu vyřešili?
A co když to dokonce uděláme zadarmo? Jsme DATASYS, v hardwaru a softwaru se ,,hrabeme” už skoro 30 let. Máme kapacity pomáhat a řekli jsme si, že teď, když spousta lidí funguje z domova, je na to ta nejvhodnější doba.
Vyřešíme problémy hardwaru i softwaru
- Nefunkční nabíjení, porouchané klávesnice, myši, reproduktory, mikrofony apod.
- Nereagující software, jeho instalace, aktualizace atd.
- Vyřídíme opravy techniky v záruce i problémy pozáruční.
Stačí zavolat
+420 225 308 250
Jsme tu nejen pro jednotlivce, ale i firmy, školy, učitele, studenty a žáky.
Technická podpora – na telefonu i e-mailu
Naše společnost má 4 oddělení, jedno z nich je IT as a Service. To je u nás 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, 365 dní v roce na příjmu pro technické problémy našich zákazníků. Řešíme v něm kde co, od nefunkčních klávesnic po problémy serverů. Obsloužíme každý rok obrovskou řadu požadavků, což nás vytrénovalo řešit technické problémy rychle a pokud možno na dálku.
Doba teď je, jaká je. Každý k ní přistupuje po svém. Co nejlíp umíme my? Pomáhat s IT. A tak jsme se rozhodli nabízet naši technickou pomoc lidem na home office do konce nouzového stavu úplně zadarmo.