
Do našeho pražského týmu právě hledáme kolegu/kolegyni na pozici:
Finanční účetní
Vyznáš se v číslech a máš praxi v účetnictví alespoň 3 roky? Pokud ano, ozvi se nám, máme pro tebe práci!
Spousta lidí si práci v našem oddělení představuje jako rutinu, nudu a horu papírů. My s tím musíme nesouhlasit! Ve finančním oddělení pracujeme s důležitými a zároveň zajímavými informacemi, které mají velkou vypovídající hodnotu o naší společnosti. Většinou se jedná o informace, které jsou klíčové pro management a které pomáhají správně řídit firmu. Správně vedené účetnictví a 100% garance předávaných podkladů je to, co by právě tebe mělo bavit.
Hravě si poradíš s čísly a umíš v nich číst?
Chceš na sobě pracovat a dále se profesně rozvíjet, zabývat se problematikou i v jiných, než svěřených oblastech finančního účetnictví?
Pak hledáme právě tebe!
Co tě bude čekat:
Byl/a bys součástí útvaru Finance, který je zodpovědný za vedení a zpracování účetnictví společnosti. Pro vedení společnosti připravuje tento útvar reporty a výstupy z účetnictví, provádí cash-flow, monitoruje vzniklé náklady a doporučuje úspory nákladů. Tvým nejbližším nadřízeným a zároveň člověkem, se kterým budeš nejvíce spolupracovat, je Finanční manažer.
Svěřené oblasti, za které budeš zodpovědná/ý:
- Vybrané finanční operace – účtování bankovních výpisů, zpracování platebních příkazů, hotovostní účtenky.
- Pořizování a účtování přijatých i vydaných faktur včetně procesu schvalování.
- Zpracování podkladů pro silniční daň, s tím spojená agenda evidence knih jízd referentských vozidel, zpracování soukromých kilometrů a evidence CCS.
- Vymáhání neplatičů.
- Správa saldokonta.
- Účtování skladů.
- DPH a jeho měsíční kontrola.
Je to jen na tobě, co nového se budeš chtít naučit a jaké další oblasti ti budou svěřeny. Rozhodně tvojí snahu o profesní rozvoj budeme podporovat!
Jak vypadá ideální kandidát/ka:
- SŠ vzdělání ekonomického směru.
- Minimálně 3 roky praxe ve vedení účetnictví.
- Výborná znalost programů MS Office (Excel, World, Outlook, Power Point).
- Komunikativnost.
- Znalost účetního SW BYZNYS a SW MS Teams výhodou.
- Zkušenost se zpracováním agendy cestovních náhrad.
- Samostatnost, zodpovědnost, pečlivost.
- Znalost českého zákona o účetnictví, českých účetních standardů a daňové legislativy.
- Komunikativní znalost anglického jazyka.
My ti nabízíme:
- Příjemný kolektiv, jsme tradiční rodinná firma.
- Fajn místo výkonu práce, žádný open space.
- Možnost profesního růstu v rámci naší společnosti.
- Občasný home office.
- Sick days.
- Po roce spolupráce příspěvek na penzijní připojištění.
- Stravenkový paušál.
Nastoupit můžeš třeba hned, ale nejpozději tě tu potřebujeme v červenci 2022. Naše práce nás baví a jsme fajn, fakt! Budeš další, koho vezmeme do party? Ozvi se a dejme společnou řeč!