Záběr servisních služeb našeho oddělení IT as a Service obracíme od firemní klientely také ke koncovým zákazníkům. Děje se tak v reakci na aktuální dobu, která klade vysoké nároky na funkčnost technologií napříč místy a jejich využitím. Jenom za druhou půlku roku 2020 naši kolegové vyřídili na 640 servisních požadavků ze stran zákazníků CZC.cz
Je to už nějaký čas, co jsme spojili síly s prodejcem výpočetní techniky CZC, a představili službu, kterou nikdo další na českém trhu nenabízí – unikátní servisní podporu po zakoupení produktu. Svým rozsahem může podpora zahrnovat základní nastavení počítače před jeho prvním spuštěním, až výjezd technika přímo k zákazníkovi. Zákazníci si mohou vybrat z nabídky čtyř servisních balíčků:
Základní balíček Start
Jde o nastavení nově zakoupeného PC ještě před jeho dodání zákazníkovi. Zahrnuje zprovoznění, vytvoření uživatelských účtů a instalaci základních programů.
Vzdálená podpora
Platí po celou dobu záruky. Dovoluje kontaktovat naši technickou podporu a řešit poruchy hardwaru i softwaru.
Domácí rozjezd
Znamená podporu po zakoupení hardwaru přímo u zákazníka. Náš technik přijede na určené místo, stroj nastartuje, vše doinstaluje a zasvětí do jeho používání.
Domácí servis
Jeho podstatou je řešení běžných softwarových i hardwarových závad v době záruky produktu přímo u zákazníka.
Balíčky lze zakoupit přímo v e-shopu CZC.
Ať už se jedná o jednoduché problémy nebo např. odvirování či kompletní revizi počítače, jsme připraveni poskytovat špičkový servis – na dálku i přímo u zákazníka. Věříme, že k hladkému fungování pomůžeme mnoha dalším zákazníkům, kteří by si jinak jen těžko věděli rady.