Datasys UMS
Komunikační hub

Co je komunikační hub?
Rozhraní mezi různými komunikačními službami a informačními systémy,
které umí automatizovaně, efektivně a bezpečně oslovovat vaše adresáty.

Co umí?
- odesílá a přijímá zprávy z informačních systémů a předává na mobilní klienty pomocí SMS, DataSMS, Viberu, Messengeru ad.
- vybere nejvhodnější komunikační službu, ověří doručení zpráv, případně vybere náhradní cestu
- umožňuje organizaci soutěží pomocí SMS nebo datových zpráv
- ovládá aplikace a zařízení (např. příchozí SMS spustí skript, který kontroluje stav kotle apod. - dle vašich technických potřeb)
- automatizuje komunikaci se zařízeními podporující datové i SMS zprávy
- sbírá informace z čidel a vyhodnocuje je tak, že odesílá varovné hlášení (např. únik plynu, povodeň, požár, vniknutí, zaseknutí výtahu atd.)
- tvoří rozhraní pro internetové bankovnictví (např. banky, pojišťovny)
- zajišťuje krizové hromadné informování
Jak to funguje
Spolehlivá komunikace je cesta k úspěchu
Odesílání zpráv s UMS je:
Jednoduché
DS UMS představuje snadno použitelné a stabilní rozhraní pro notifikační zprávy. Zákaznické systémy navíc nemusí řešit problematiku, jakou cestou zprávy odesílat, ani se učit pracovat s každým rozhraním zvlášť. Pro uživatele je systém zcela transparentní, práce probíhá v jejich prostředí, které získá nové možnosti.
Automatizované
Systém sám nachází nejsnazší cestu, jak sdělení doručit. Pokud jedna možnost nefunguje, vyzkouší další. Zprávy a kampaně od vás odcházejí na základě jasně zadaných kritérií zcela automatizovaně. DS UMS dovoluje oboustranně komunikovat, poskytuje informace o doručení i podrobný reporting.
Úsporné
Finanční stránka věci je vždy důležitým faktorem. Díky DS UMS ušetříte čas i peníze. Systém zvolí nejen nejspolehlivější, ale také nejlevnější cestu doručení. Než aby odeslal placenou SMS, zvolí raději cestu datovou zprávou. Také implementace celého řešení je výhodná a váš firemní rozpočet příliš neztenčí.
Help Desk
Potřebujete pomoc nebo radu?
Jsme zde nepřetržitě pro vás!
Vybrané reference
-
Pojišťovna Allianz ke splnění svých cílů potřebovala vybudovat spolehlivý komunikační kanál na rozesílání textových zpráv, který by umožňoval snadnou integraci různých systémů včetně databázového rozhraní, připojení do systémů elektronické pošty, helpdesku apod. MobilChange (DS UMS) byl pro tyto potřeby ideální. Je využíván k rozesílání informativních zpráv klientům či pracovníkům v terénu, hlásí zprávy zaměstnancům z interního helpdesku anebo podává informace o chybových systémech interních systémů.
-
Přístup k informacím je důležitý odkudkoliv, kdykoliv a jakkoliv. Komerční banka si toto uvědomuje, a tak vyžadovala vybudování spolehlivého, dostatečně kapacitního a do budoucna rozšiřitelného kanálu pro rozesílání informací formou krátkých textových zpráv.
