Pokud nechcete zaspat dobu a být v 21. století úspěšní, je nutné postupně modernizovat všechny prostředky. Klíčová je komunikace se zákazníky. Vše je online, dotazy se opakují, lidské zdroje chybí, uspokojit všechny se prostě nedaří. Pomoci a přitom vás vymezit od konkurence umí chatbot.
Pro příklad jeho potenciálního využití nemusím chodit daleko. Nesčetněkrát se mi stalo, že jsem strávil několik minut čekáním na telefonické spojení s operátorem. Většinou jsem to nevydržel, telefon položil a snažil se hledat jinou možnost, jak svůj problém vyřešit.
Digitální transformace mění všechny sektory a všechna odvětví podnikání. Týká se to bez rozdílu velkých i menších hráčů. Nezbývá než se stále dokola potýkat s otázkami. Jak zlepšit B2C komunikaci? Jak se dostat blíže k mladým lidem? Jak zákazníkům pomáhat řešit problémy? Zorientovat se v přemíře řešení přitom může být pro nejednu společnost matoucí.
Jedním z námi osvědčených nástrojů je právě chytrý chatbot
Robot, který pro komunikaci se zákazníky využívá umělou inteligenci a stále se učí novým věcem. Tento nástroj vám pomůže zlepšit B2C komunikaci a zefektivní vaše stávající prostředky.
V čem chatbot oproti běžnému call-centru vyniká a proč se vyplatí do tohoto řešení investovat? Je toho vážně mnoho a u každé firmy se jeho ideální využití může výrazně lišit.
Rád s vámi možnosti chatbotů zevrubně proberu. Úspora, která z nich může vzejít, je velice zajímavá. Tím spíš, že síla chatbotů brzy prostoupí celý svět. Proč nebýt v rámci ČR o krok napřed? 😉
Autorem příspěvku je Pavel Pešek, Key Account Manager se zájmem o vývoj a inovace