Náhoda si nevybírá, jestli se výpočetní technika porouchá ve všední den nebo tehdy, kdy se to vůbec nehodí. Naši technici z oddělení IT as a Service pracují i v době svátků. Něco vám nefunguje? Vyzkoušejte náš premiový záruční servis u firemní techniky Fujitsu, Lenovo, Hawlett Packard a všech zařízení Dell. Bez závazků a dalších poplatků.
Obraťte se na nás se vším, co vás trápí!
Naši specialisté jsou vám k dispozici prostřednictvím e-mailu, helpdeskového systému i fyzicky přímo na vašem pracovišti.
V oblasti hardwaru poskytujeme instalace, záruční a pozáruční servis / opravy, diagnostiku, profylaxi a záchranu dat.
U softwaru pomáháme instalovat a migrovat operační systémy, řešit problémy s programovým vybavením a další.
Servis poskytujeme dle SLA v režimech:
- 4 hodinová odezva 24 x 7 – technik do 4 hodin přímo u zákazníka v ČR i SK,
- SBD – 24 x 5 – přímo u zákazníka během dne nahlášení problému,
- NBD – do 2. pracovního dne přímo u zákazníka,
- CAR – do 6 pracovních dnů v našem servisním středisku.
Náš service desk / help desk pracuje 365 dní v roce, 24×7.
Kontaktujte nás 24/7/365 – +420 225 308 250, helpdesk@datasys.cz