Služby

Podpora ECM aplikací

K dodávaným řešením a aplikacím ECM poskytujeme aplikační podporu, která v sobě zahrnuje profylaktické prohlídky aplikací, podporu provozu aplikací, aktualizaci a vývoj aplikací a řešení chyb a defektů v rámci dohodnutých SLA. Ve spolupráci s naším Service-Helpdesk centrem jsme schopni poskytovat podporu v režimu 24 x 7 x 365.

Zákazníkům umíme zajistit i podporu ECM aplikací na platformě FileNet, jejichž autory nejsme my. Po krátké fázi Transition period (většinou trvající 2 až 3 měsíce podle rozsahu a náročnosti ECM aplikací) během níž se naši specialisté seznámí ze systémem a aplikacemi umíme poskytovat všechny úrovně podpory = L1, L2 a i L3.

Obsah v klidu = náklady. Obsah v pohybu = hodnota.

S našimi ECM řešeními Vám pomůžeme doručit správný obsah správným osobám ve správném čase.

Kontaktujte nás

Reference

Partneři