Služby

Multichannel

Vytváříme inovativní komunikační kanály plnící specifické požadavky jejich provozovatelů.

Zásadním způsobem se podílíme na tvorbě, rozvoji a zajištění provozu Datových schránek provozovaných pro Ministerstvo vnitra Českou poštou a portálů umožňující důvěrnou a garantovanou komunikaci se státními úřady a finančními institucemi - Podejto.cz.

Poskytujeme komunikační kanály zajišťující unikátní možnost aktivního oslovení klienta společnou nabídkou prodejce, banky, pojišťovny a prodejců souvisejících produktů. Oslovujeme klienty v „okamžiku pravdy“, když identifikujeme jejich dostatečný zájem o primární nákup a provedeme je celým prodejním cyklem přes platbu až po uložení účtenky a obchodních podmínek pro případ jejich následného použití. Kontextuální komunikací zlepšujeme spokojenost všech členů ekosystému.

Středobodem našeho zájmu je klient. Naše řešení stavíme na principu omnichannelu. Chceme, aby klient mohl komunikovat tak, jak je mu přirozené a samotná „technologie komunikace“, zahrnující výběr komunikačního kanálu a s ním spojenou administrativu, byla pro něj maximálně odstíněna automatizována.