Chatboti



Chatboti


  Obdržena cena Vizionáři 2016 MICROSOFT AWARDS 2017 FINALIST CZECHIA

Umělá inteligence je téma posledních měsíců a následujících let. Technologie, která radikálně změní fungování řady společností. Pokud mluvíme o chytrých aplikacích, nemůžeme zapomenout na chatboty - fenomén, který postupně implementují do svých prostředí velké i menší společnosti po celém světě. Při vývoji našeho řešení využíváme pokročilých technologií společnosti Microsoft v kombinaci s dalšími open-source projekty.

Možnosti využití

  •  Nákupní asistent
  •  Rychlé a chytré platby
  •  Řízení lidí v terénu
  •  Inteligentní parkování
  •  Poradci
  •  Asistentka
 

Proč jsou chatboti velkou příležitostí právě teď?

  •  
    Úspora nákladů

    Využití chatovacích robotů přináší velké úspory oproti živým operátorům například na linkách technické podpory. Díky chatbotům lze výrazně zefektivnit poskytování služeb technické podpory., konzultaci, ale také řízení lidí v terénu.

  •  
    Otevřený svět

    Dnešní svět informačních systémů a aplikací je otevřený. Většina aplikací dává k dispozici vývojářům svá API rozhraní a to umožňuje snadné propojení právě s technologiemi chatbotů. Chatbot napojený na vaše informační zdroje se může stát nepostradatelným pomocníkem.

  •  
    Lidé chatování milují

    Ať už se nám líbí nebo ne, lidé dnes tráví v různých chatovacích aplikacích více a více času. posílání zpráv se stalo preferovanou formou komunikace.

 

Jaký je chatbot?

  •  
    Přístupný

    Robota lze napojit na jakékoliv podporované rozhraní. Povídat si můžete na webové stránce, na Facebooku, Whatsappu, Skypu nebo přes SMSky. Chatbot je pro vás k dispozici tam, kde vám to vyhovuje.

  •  
    Vše si pamatuje

    Chatbot má oproti lidem perfektní a velkou paměť. Můžete se spolehnout, že si zapamatuje každý váš rozhovor, což může být přínosné jak pro uživatele, tak pro provozovatele řešení, kteří mají k dipozici kvalitní analytické informace.

  •  
    Učí se

    Chatbot je "tvor" učenlivý a učí se rád. Jeho schopnosti můžete dále rozšiřovat a přizpůsobovat ho aktuálním potřebám. Umíte si představit, že všichni vaši operátoři budou dělat přesně to, co jim řeknete? S chatboty je to realita.

  •  
    Je důsledný

    Pokud chatbotovi nadefinujete, jak se má chovat a jak má postupovat, nemusíte se bát "lidské chyby". Chatbot bude vždy dělat přesně to, co má.

  •  
    Všechno ví

    Díky napojení na všechny dostupné zdroje a informační systémy má chatbot všechna potřebná data ihned k dispozici. Díky těmto datům zná perfektně své kllienty.

  •  
    Nespí

    Chatbor je k dispozici stále, 24×7

 
„Do roku 2020 bude 85 % interakcí mezi zákazníkem a dodavatelem probíhat bez kontaktu s člověkem.“ — Gartner

Chcete vlastního chatbota?